Min önskelista

Nu börjar frågorna komma från familjen gällande vad jag önskar mig i julklapp. Maken suckar mest och tycker nog att julklappar är överskattat men jag är en sån som klämmer på alla klappar under granen och vill nog inte riktigt bli vuxen när det gäller detta. Här kommer i alla fall min önskelista:

Uhlala keramik. Skål med lockTändsticksfodral av Kristina Stark


Macaron kit bestående av matta, sprit och munstyckenTofflor från Shepherd

Mateus ostronskål liten Mateus skål liten
Vattenkanna från Eva SoloLotta Lundgrens kokbok Om jag var din hemmafru






www.uhlala-ceramics.com Keramikskålar från Uhlala finns att köpa på Asplund i Stockholm (Vill gärna ha den runda randiga i svart eller grått)

www.urbanliving.se Stort vitt tändsticksfodral av Kristina Stark finns också på Tehuset Java på Lidingö

www.coolstuff.se Macaron kit med matta, sprit och munstycken

www.heppo.se Tofflor från Eskimo, Shepherd eller Hush Puppies i strl 38 finns även på www.brandos.se

www.urbanliving.se Mateus ostronskål liten i färg grönt

www.urbanliving.se Mateus skål liten 19 cm i färg ocean

www.danskdesign.nu Vattenkanna från Eva Solo, bild från

www.bokus.se Kokboken Om jag var din hemmafru av Lotta Lundgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0