Hjärtformar till ischoklad och annat smask

På väg till och från jobbet passerar jag Lagerhaus men har ännu inte varit inne där sedan jag började jobba efter min mammaledighet. Igår jourjobbade jag och några kollegor och på lunchen passade jag på att göra lite shopping. Jag har tidigare berättat att jag inte är förtjust i hösten men julen tycker jag är riktigt mysig. Speciellt nu när jag har barn upplever jag mina barndoms jular genom mina barn. I veckan var jag på Panduro och blev sjukt julsugen då de hade en massa fina julpyssel, julkort och annat juligt i butiken. Igår gick jag så ner till Lagerhaus och köpte julklappspapper, pepparkaksformar (kan aldrig bli för många) och hjärtformar som jag kommer att ha ischoklad i. Jag börjar känna mig riktigt julpysslig och tycker att det är väldigt långt till 1:a advent. Innan dess vågar jag inte börja fixa till julkänslan här hemma.

Hjärtformar till knäck och ischoklad från Lagerhaus

Hjärtformar till knäck och ischoklad från Lagerhaus
Foton: Privata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0