Världen på väggen

Pyret börjar bli intresserad av världen och älskar att titta på Discovery Channel när de visar filmer om jorden och hur den blev till. Hon är även ganska berest och vi brukar titta i kartböcker för att se var i världen vi har varit och var vi planerar att resa. Då jag helt har tappat sugen gällande gulliga barntapeter till hennes rum har jag börjat titta på tapeter med världen som tema. Pyret är inte gammal nog för att veta vilken som är hennes drömresa men för min del vill jag resa till Galapagos och Seychellerna. Nästa resa blir till Kalifornien och det är inte många dagar kvar innan vi åker. Håll tummarna för att vulkanaskan inte ställer till en massa besvär för flygtrafiken.

Världskarta fototapet från photowall

Världskarta fototapet från photowall i svart och vitt

Världskarta fototapet från photowall i grått

Bilder: www.photowall.se

Världskarta fototapet

Bild: www.resebokhandeln.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0