Tapetprover

Jag har tidigare skrivit om att jag våndas lite över vilka tapeter (till en fondvägg) jag ska välja till Pyrets rum. Hon tjatar nästan varje dag på att vi ska göra om inne hos henne. Mitt mål var att få hjälp av mamma och pappa med tapetseringen nu när de kommer ner för att hälsa på i maj. Tyvärr lär det inte blir någonting med tanke på att jag inte kan bestämma mig för vilken tapet jag vill ha. Idag fick jag hem fem tapetprover från inreda.com men jag är inte så förtjust i någon av dem. Den med fjärilarna var min favorit till dess jag såg färgen på trycket. Bakgrundsfärgen är för mörk för min smak och även färgen på fjärilarna. Pyrets favorit är den lila med blå och vita cirklar. Där tyckte jag att trycket var lite för slarvigt gjort och den lila färgen lyser igenom lite väl mycket på vissa ställen. Den som jag nu tycker är allra snyggast är den randiga men Pyret gav den en ordentlig tummen ner.

Tapetprover från inreda.com

Foto: Privat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0