Tapet med fjärilar

Jag har tidigare visat en tapet som jag tänkte sätta på en vägg i Pyrets rum. Nu har jag insett att den kommer att bli lite för mörk (botten var i en ganska mörklila färg). Jag vill fortfarande ha någonting lite roligare med tanke på att det bara är en vägg som ska tapetseras och de andra kommer att vara vitmålade. Av en händelse råkade jag se en tapet från Ferm Living (Kids butterfly 504) när jag var inne på inreda.com och kikade runt. När jag visade en bild för Pyret sa hon bara -Den vill jag ha. För att vara på säkra sidan ska jag ta och beställa hem ett tapetprov för att se att färgen verkligen är som jag har tänkt mig. Det märks att det var länge sedan jag tapetserade med tanke på att jag tycker att 585kr för en rulle är lite mycket. Vad jag nu förstår är det inte alls speciellt farligt och det är inte ovanligt att det går på det dubbla.

Tapet Kids butterfly 504 från Ferm Living

Bild: www.inreda.com

Kommentarer
Postat av: Eva

Oj vilken ljuvlig tapet! Hoppas ev. tapetsering går bra = )



Ett annat litet tips:

besök decibel förlag och kolla in deras först publicerade bok; Snögubbe och Pepparkaka på biljakt. En festlig bok med härligt färgrika illustrationer.



www.decibelforlag.se



Ha en bra dag!

2011-03-29 @ 17:49:25
URL: http://evamcj.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej,

Underbar blogg du har

Vi försökte hitta din kontaktuppgift på din sida men inte lyckats.

Vi önskar att med dessa enkla rader, informera dig om att vi finns.

Vi formger och importerar vackra och klassiska möbler och belysning från Kina och Mellan Östern i en tidlös och passionerad blandning.

Vi försöker tillfoga de Svenska hemmen en extra dimension, ”Den passionerade Orienten till det stilrena Svenska hemmet”.

Titta gärna på vår webbsida www.mishmish.se och rekommendera den om du hittar något intressant.



Kontakta gärna oss om du undrar över något.



Med vänlig hälsning//

Mishmish AB

Mathilda, Lisa, Aref



2011-03-30 @ 13:35:52
URL: http://www.mishmish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0