Önskelista

Jaha, nu börjar även jag att närma mig 40 sträcket. Och det med stormsteg. Däremot verkar det som om det här med 40 är viktigare för vissa andra än för mig. Gliringarna haglar om att jag blir tant men för mig är det inte någon större skillnad än när jag fyllde 39. Någonting som nära och kära frågar efter är i alla fall en önskelista och jag har knåpat ihop en liten lista till er. Sakerna är listade utan någon speciell ordning. Jag återkommer om jag kommer på fler saker.

Constella ljusstake
Vitriini liten från IITTALA
Tändsticksfodral av Kristina Stark
Display Me från HAY

Margrethe skålar





Tidningsställ i akryl från Åhléns

Mässingstol från Edblad

www.urbanliving.se Constella ljusstake Klong (finns billigare på Butik Grön Lidingö)
www.urbanliving.se Vitriini liten sandfärgad från IITTALA
www.urbanliving.se Askfodral stort från Kristina Stark
www.urbanliving.se Display Me stängd från HAY (22x22x11)
www.bagarenochkocken.se Margretheskålar i svart (ej 2l eller 750ml)
www.ahlens.se Tidningsställ i akryl
www.edbladco.com Mässingstol, förnicklad stor och liten design edblad

Kommentarer
Postat av: Anastasia Beckman

Otroligt snygga saker!



Kika gärna in hos mig, en foto&design blogg!

2011-08-15 @ 20:10:03
URL: http://anastasiabeckman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0