Lyxvillan

Jag lovade att jag skulle visa lite bilder på den härliga villan som vi bor i. Tyvärr har jag inte så bra bilder att visa då jag har tagit dem nu på natten i samband med att vi håller på att städa och packa inför vår resa till San Francisco i morgon. En nyn husvakt tar över och vi måste säga hej då till vårt härliga semesterhus som vi haft de senaste tre veckorna.

Vi var även och hämtade vår hyrbil idag. Vi valde en mindre modell än förra gången men när vi väl hämtade ut den blev det tydligen en större än förra gången. Detta är en 8:a sitsig GMC ACADIA med en riktigt grym motor. Det lustiga är att vi bokade två barnstolar och när vi skulle hämta bilen var inte någon hos Avis auktoriserad att montera in dem i bilen. Enligt lag måste personen som sätter in dem vara just auktoriserad. Rådet vi fick var att åka till brandstationen för att få hjälp. Hur svårt kan det vara att skicka sin Avispersonal på en 20 minuters kurs för att lära sig detta? Tur att maken är van vid barnstolar och fixade detta själv.

GMC hyrbil

På bilderna från huset ser ni en av tre uteplatser och på just denna brukar vi inta vår frukost. I det stora badrummet kan ni se duschen som har totalt fem duschmunstycken. Det skulle utan problem gå att få in tio personer där samtidigt om man nu skulle vilja det. Spegeln i badrummet är gigantisk och säkert runt 3 x 1,5 meter. Jag kan inte förstå hur de ens fick in den genom dörren. Köket är också en av mina favoriter. Vem skulle inte vilja ha stora granitbänkar? Jag skulle inte direkt neka mig hes. En anna rolig sak är att alla hus här har automatiska garagedörrar. Här i området har dessutom nästan alla hus en stor port och en liten. Den lilla är för golfbilen. Nu är klockan 00.15 och det är dags för en dusch för att sedan krypa till sängs. I morgon måste vi upp tidigt för att fixa det sista och sedan köra de 2 timmarna till San Francisco.

Hur i Kalifornien

Hur i Kalifornien

Hur i Kalifornien

Hur i Kalifornien

Hur i Kalifornien

Hur i Kalifornien

Foton: Privata

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en skitfin blogg! Har du tid så slå även ett öga på min :).

2011-07-20 @ 12:17:20
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0