Lyxhustru

I morse slog det mig att jag nu under två veckor lever livet som en lyxhustru. Jag bor i en fantastisk lyxvilla precis vid golfbanan, shoppar på dagarna, leker med barnen och badar i poolen. Vad mer kan man begära? Nu på förmiddagen har jag städat på nedervåningen vilket kanske inte en lyxhustru gör. Men jag måste säga att om jag bodde i ett hus som detta skulle jag gärna städa men inte putsa fönster. Det är mängder av fönster och de flesta går från golv till tak och några sitter högst upp i hallen och vardagsrummet där takhöjden är runt 8 meter. De flesta som bor här verkar ha både en städerska och trädgårdsmästare. Det lustiga är att detta hus kostar lika mycket att köpa som vår lägenhet från 40-talet. Helt sjukt om jag tänker efter. Jag ska berätta lite mer om huset i ett annat inlägg för det är verkligen jättefint.

Här kommer några bilder på det vi shoppade igår. De rosa och blå Converse är till dig och din familj E. Hoppas du tycker att de är ok. Tyvärr fanns det inte så mycket på Polo Ralph Lauren vilket var en besvikelse. De två gymnastikskorna till Lillebror och Pyret från Reebok köpte jag för 30 dollar. Inte illa. Maken köpte ett par Crocs för 10 dollar och Pyret fick ett par rosa. Jag har själv aldrig använt Crocs. Jag vet inte riktigt när det skulle passa. Jag tar hellre mina sandaler som jag köpte på Clarks.

Converse

Reebok gymnastikskor

Crocs

Ralph Lauren

Ralph Lauren

Foton: Privata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0