Hello Kitty linsbehållare

Idag har det verkligen varit "heavy shopping". Jissus vad vi har sprungit runt på den nya outleten (den har 120 affärer). Det var verkligen den sista stora shoppingturen för barnen börjar få nog. Jag kan verkligen förstå dem. Det går bra med lillebror men Pyret är mer vild än tam i affärerna. Tack och lov finns det några minilekplatser utanför några av affärerna. Då får vi ta ett stopp så att hon kan leka av sig lite. Idag hittade vi en Sanrio affär (de äger Hello Kitty). Pyret blev alldeles salig när vi gick in i affären och hon sprang omkring och tittade och pekade på allt. Hon hade fått pengar av morfar innan vi åkte som hon kunde handla med men det enda hon ville ha var två halsband. Det fanns massor av fint men jag tror att hon blev så överväldigad att hon inte visste varken ut eller in. Jag köpte mig faktiskt också en liten söt sak. Nämligen en linsbehållare med Hello Kitty på. Så söt!

Vi köpte en massa andra saker på outleten men jag visar mer i morgon.

Hello Kitty linsbehållare

Hello Kitty linsbehållare

Hello Kitty linsbehållare

Foton: Privata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0