bareMinerals

Jag fick ett tips av min svägerska att märket bareMinerals ska vara kanon för att få en fin och "osminkad" finish i ansiktet men ändå trolla bort fläckar och rynkor. Då jag inom en alldeles för kort tid fyller 40 år är det nog dags att försöka göra någonting åt de små blessyren som börjar dyka upp. Generellt sminkar jag mig inte. Det ska vara lite mascara möjligtvis och är det fest lyxar jag till det med lite ögonskugga. I vanliga fall går jag och färgar ögonfransar och ögonbryn och det får sedan räcka. Puder och flytande fondation är det värsta jag vet. Jag har faktiskt sett lite reklam gällande bareMinerals och det verkar vara så ruskigt enkelt samtidigt som det blir ett jättefint resultat. Därför köpte jag på mig ett "get stated kit" när jag gick förbi deras affär för några dagar sedan. Jag betalade 423 kr och tyckte nog att det var ganska dyrt. Det var enda till dess att jag tittade på vad dessa kostar hemma i sverige. Bara min fondation på 8g kostar runt 425 kr hemma. Sedan fick jag med en mineral veil som nästan kostar lika mycket. Dessutom ingick det även en bronzer, tre borstar, shampoo till borstarna och en DVD om hur man ska gå till väga. Utan att ta i kan jag säga att jag gjorde ett riktigt klipp. Jag har inte provat dem ännu men ska göra det under dagen. Jag återkommer med resultatet.

bareMinerals

bareMinerals

Foton: Privata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0