Skärvångens Bymejeri

Idag bestämde vi att jag och maken samt min syster och hennes familj (minus den yngste sonen) skulle åka till Skärvångens Bymejeri för att äta deras ostbuffé. Maken och jag har varit där tidigare men inte de andra. Det är hur smarrigt som helst och kostar endast 84 kronor. De delar upp ostarna i två delar. Den ena är ost från kor och den andra från get. Vi åt så att vi nästan fick ont i magen och det är verkligen supersmarrigt. Sedan gick vi och hälsade på deras kalvar och killingar. Jissus vad söta killingarna var. Jag skulle vilja ta med dem hem, varenda en.

Ostbuffé Skärvångens Bymejeri

Ostbuffé Skärvångens Bymejeri

Ostbuffé Skärvångens Bymejeri

Skärvångens Bymejeri

Skärvångens Bymejeri

Foton: Privata


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0