Rosendals trädgård

Idag har det varit kusinträff Rosendals trädgård för maken. Givetvis var respektives familjer medbjudna och då de är utspridda på olika ställen runt om i världen var det riktigt kul att kunna träffas allihopa. Det var även sex barn med så det var verkligen full rulle. Det var över tio år sedan jag var på Rosendals trädgård sist och då hade jag inte barn. Då gick det att i lugn och ro sitta och njuta av omgivningen. Nu hittade vi istället massor med roliga saker för barn. Det finns en liten lekplats och en stor labyrint gjord av höga buskar. Barnen sprang runt, runt i labyrinten och det tog inte lång tid innan även vi vuxna var med i leken.

Däremot måste jag säga att maten är lite överreklamerad. Visst det var god mat och de har fokus på ekologiskt och biodynamiskt odlade råvaror. Priserna var lite väl höga tycker jag med tanke på vad man får för pengarna. Omgivningen är i alla fall fantastisk och tiden rinner iväg utan att man märker det.

Rosendals trädgård

Rosendals trädgård räksallad

Rosendals trädgård kycklinglår

Rosendals trädgård labyrint

Rosendals trädgård blombukett

Foton: Privata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0