Tårtdekorationer

Nu är det full fart med att göra dekorationerna till tårtorna som vi ska ha på lördag. Det tar lång tid men är vansinnigt roligt. Det är så roligt att jag bara vill göra mer och mer men tiden räcker inte till. Dessutom blir nog inte tårtorna så fina om de är fullproppade med dekorationer. Här kommer en liten tjuvtitt på några av de saker som ska sitta på grodtårtan. Idag har jag gjort en jappfluff och en kokosmousse som ska bli fyllningar. Kvar att göra är dekorationerna till Hello Kitty tårtan och fyra fyllningar. Jag vet i alla fall vad jag ska göra när barnen somnat ikväll.

Grodtårta med näckrosor, larver och en sköldpadda i sugarpaste (sockerpasta)

Grodtårta med näckrosor, larver och en sköldpadda i sugarpaste (sockerpasta)

Grodtårta med näckrosor, larver och en sköldpadda i sugarpaste (sockerpasta)

Foton: Privata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0