Paul Frank Lip Smacker läppbalsam

Jag har verkligen hittat stans snyggaste läppbalsam. Tidigare i veckan var jag inne på Kicks och hittade dessa Lip Smackers från Paul Frank. Burkarna är verkligen hur söta som helst. Tyvärr stressade jag igenom affären och köpte bara det som jag hade planerat vilket jag ångrar. Det fanns tre smaker att välja på nämligen strawberry banana, cotton candy och fried icecream. Detta är en given pryl i min handväska inför våren och sommaren. Vad jag förstår doftar de som godis. Mums!

Paul Frank Lip Smacker läppbalsam Paul Frank Lip Smacker läppbalsam
Paul Frank Lip Smacker läppbalsam


Bilder: www.kicks.se

Kommentarer
Postat av: katarina

oj,vilka söta små lipgloss!! underbara,Vill tipsa om Mary Kays lipgloss de finns i massa färger :)

Sedan har jag även 25% på ett helt köp i min butik idag om man uppger kod hjärta.

www.lilyochbrorsan.se

mvh katarina

2011-02-14 @ 10:03:40
URL: http://shoppingokigmamma.blogspot.com
Postat av: Carolines hemligheter

Vilka söta burkar och smakerna lät ju farligt goda ;-) Tack för tipset!

2011-02-20 @ 23:05:22
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0