Sopborste från Eva Solo

Jag har helt glömt att visa min fina sopborste från Eva Solo som jag fick när jag fyllde år. Jag har länge gått och suktat efter den men känt att det finns lite annat att lägga pengarna på. Därför blev jag superglad när jag fick den i present. Det första man kanske kan fråga sig är om den faktiskt fungerar? Svaret är ja men den är nog mer snygg än praktisk. Det hade nog varit bättre om inte stråna i borsten hade varit så styva för nu far smutsen lite hit och dit när jag sopar. Designmässigt är den i alla fall en riktig hit och den är bland top 10 på Lillebrors lista över roliga saker att leka med här hemma. Pyret brukar också tycka att det är kul att gömma saker inne i borsten då den är ihålig i mitten.

Sopborste från Eva Solo Sopborste från Eva Solo
Sopborste från Eva Solo

Foton: Privata


Kommentarer
Postat av: Suzette

Fin!

2011-12-08 @ 20:02:45
URL: http://www.suzetteform.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0