Prinsesslott i trä

Höst upp på önskelistan som Pyret skickade till tomten finns ett prinsesslott med en kung, drottning, prins, prinsessa och en häxa. Ja tjena, tänkte jag när jag hörde hennes högsta önskan. Hur i hela fridens namn ska jag kunna få tag på allt detta. Tro det eller ej men nu har jag faktiskt hittat det ultimata slottet med alla figurer. Dessutom är det ett ruskigt bra pris på det och hela slottet är i trä. På BR-leksaker kostar detta slott 399 kr och på blocket kostar likadana begagnade från 350 kr till 450 kr. Vilket kap jag har gjort (ordinarie pris är 799 kr). Eller rättare sagt vilket kap mina föräldrar har gjort då det är de som ska ge henne det i julklapp. De har även köpt en uppsättning med figurer och den andra uppsättningen köper vi. Det gäller att ge dessa paket sista av allt för sedan kommer hon inte att kunna fokusera på någonting annat. Då är det bara lek med slottet som gäller. Storleken är på slottet är 75 x 68 x 56 cm. Det kommer verkligen att bli en höjdarpresent.

Prinsesslott i trä med torn,tinnar och gångbro
Magiska figurer till prinsesslott med häxa, trollkarl och fe
Kungliga figurer till prinsesslott med prins, prinsessa, fe, kung och drottning
Bilder: www.br-leksaker.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0