God fortsättning

Meningen var att jag skulle göra ett inlägg igår och skriva GOD JUL till er alla men det blir inte alltid som man tänkt sig. Ryggen var bedrövlig igår och jag fick ligga till sängs ganska länge. Jag försökte trilla köttbullar och steka dem i fem minuter sedan fick jag lägga mig för att tio minuter senare göra om proceduren. Tack och lov ställer min fantastiska svärmor upp i alla lägen och hon kom över och fortsatte där jag slutade. När gästerna kom gick jag i nattlinne men sedan fick jag ta mig i kragen och klä om. Det blev en mycket trevlig kväll men för min del hade det kunnat vara bättre då jag hade konstant ont hela kvällen men det är bara att bita ihop. Det är ju trots allt bara julafton en dag om året.

Vi hade hysteriskt många julklappar undera granen i år (de flesta till barnen förstås) och mängder med god mat och dryck. Något nytt för i år var att jag använde pepparkaksformar som servettringar.

Servettring av pepparkaksformar

Julmat

Julklappar i mängder
Foton: Privata

Pyret kom i säng 22.15 och Lillebror höll ut till 22.45. Vi hoppades att de skulle sova länge i morse men vid 07.00 tiden var det full rulle som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0