IsaDora wonder nail nagellack

Dagen innan jag åkte iväg på semester var jag nere på centrum för att fixa en del "sista minuten" saker. Då passade jag på att ta en sväng in på H&M då jag sett reklam om att de hade rea på IsaDoras wonder nail. Det är mitt favoritmärke och då de sänkt priset från 69 kr till 49 kr kände jag att det var dags att köpa upp mig på några nya färger. Jag har alltid haft långa och fina naglar men för min del måste jag verkligen sköta om dem för att hålla dem fina. Tyvärr har jag inte prioriterat detta då jag varit mammaledig men i september ska jag börja jobba och då är det dags att fixa till sig lite. När jag nu stod och tittade på de olika nagellacken fick jag en redig beslutsångest och köpte tre stycken. Färgerna är Icy Nougat, Porcelain och Glacé. På bilden nedan har jag målat naglarna med Porcelain. Visst, de ser ganska lika ut men jag vill ha några olika varianter som ändå är ganska neutrala så att de passar att ha på jobbet. Dessutom börjar sommaren lida mot sitt slut och då hösten kommer vill jag inte ha knalliga färger. Däremot är det kanske just knalliga färger jag skulle behöva när mörkret kommer och vi alla behöver piggas upp lite.

IsaDora wonder nail

IsaDora wonder nail

Foto: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0