Inför påsken

Idag har jag och barnen flugit upp till Jämtland för att besöka mina föräldrar. Tyvärr är det nästan vår här uppe vilket gör att det nog inte blir något skoteråkande. Barnen var jätteduktiga på flyget men första halvtimmen var lillebror som en duracellkanin och ville inte sitta still. Fem minuter innan landning somnade han och blev tvärarg när han vaknade när vi skulle gå av. Det ska bli skönt att fira påsk här uppe och det är många "måsten" som jag slipper när jag inte är hemma. Här kommer en liten bild på Pyrets påskkyckling som hon gjort på dagis.

Påskpynt

Foto: Privat

Kommentarer
Postat av: Lyckliga Barn

Hej!

Du kanske kan vara intresserad av barnläkare Hans Nyströms nya blogg där du själv kan ställa frågor om det är något kring barn som du funderar över!

http://www.lyckligabarn.wordpress.com

2011-04-13 @ 19:01:56
URL: http://www.lyckligabarn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0