Hyatt är bokat i San Francisco

I sommar kommer vi att resa till Kalifornien för att hälsa på släkten. Mestadels av tiden kommer vi att bo hos min svägerska men vi kommer även att ha två nätter på hotell i San Francisco. Jag tycker att det är riktigt svårt att välja vart vi ska bo. Jag vill ha någonting som ligger bra till, har bra betyg men jag vill inte betala hur mycket som helst. För att vara på säkra sidan skulle man kunna boka Ritz men jissus att betala över 7000kr för två nätter. Inte min stil. Istället blev det Hyatt som ligger vid Fisherman´s Wharf. Läget är verkligen super och jag ser verkligen fram emot att visa staden för Pyret.

Hyatt San Fransisco Fisherman´s WharfHyatt San Fransisco Fisherman´s Wharf
Hyatt San Fransisco Fisherman´s WharfHyatt San Fransisco Fisherman´s Wharf
Hyatt San Fransisco Fisherman´s WharfHyatt San Fransisco Fisherman´s Wharf




Bilder: www.sv.hotels.com

Kommentarer
Postat av: Marie

Hejsan,



Jag ser ni gillar att resa och undrar om ni skulle kunna tänka er att publicera en artikel skriven av Expedia.se med en länk till deras hotellboknings sajt på er blogg?



Alla artiklar handlar om resor och om ni skulle kunna tänka er att publicera en artikel hör av er till mig via mail så kan jag skicka en till er.



Ha en fin dag, Mvh Marie

2011-05-05 @ 17:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0