Calou träskor

Jag har inte gått omkring i ett par träskor sedan jag var liten. Då var en träsko bara en träsko men idag finns det massor med fina vairanter på just detta. Till sommaren skulle jag gärna sätta på mig några fina träskor när jag går med barnen till parken eller åker hem till kompisar för att sitta ute och fika eller äta middag. Problemet är bara vilket par jag skulle välja att köpa. Märket Calou har så många fina varianter och jag skulle kunna tänka mig flera stycken. När jag sedan vet vilken modell jag skulle vilja ha kommer problemet med att de finns i så många fina färger. Det får kanske bli en liten födelsedagspresent till mig själv.

Calou träskor
Calou träskorCalou träskor
Calou träskorCalou träskor
Calou träskor
Bilder: www.houseofhedda.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0