Fjärrkontrollernas drömhem

Nu har vi kommit hem från vår "semester" i Jämtland. Det var jättemysigt men även tufft då jag ensam hade två barn (fick även hjälp av mamma och pappa). Det kändes som om någon av barnen skrek för det mesta och Pyret blev supermammig och skulle konstant klänga på mig och sitta i knät. Det bästa var att vara utomhus så mycket som möjligt för då hade hon annat att fokusera på. Det har även fortsatt nu när jag har lämnat henne på dagis men det kommer snart att gå över.

När maken nu varit ensam hemma har han roat sig med att koppla in diverse hi-fi prylar här hemma. Jissus vad mycket prylar vi har och sladdar. Jag blir fullkomligt galen av alla sladdar som ligger huller om buller. För att inte tala om alla fjärrkontroller. Hur många kan man egentligen behöva? Nu är det en hel vetenskap att bara sätta igång tv:n och få igång ljudet.

Fjärrkontroller

Foto: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0