Det som göms i snö kommer fram i tö

Så skulle jag nog kunna beskriva min ordning av mina skor här hemma. Jag har massor med fina skor men ingenstans att ha dem. Vissa ligger inslängda längst ner i garderoben och andra finns på diverse andra ställen. Rätt var det är dyker några upp som jag helt och hållet har glömt bort. Så var det med mina epadrillos från MEXX som jag köpte för ett eller några år sedan (kommer inte riktigt ihåg). Maken rotade runt efter någonting för några dagar sedan men hittade istället mina skor. De är verkligen jättefina och de fick sitta på mina fötter när jag och lillebror besökte mitt jobb på en fika i torsdags. Om jag hade utrymme skulle jag fixa ett helt ställ i en garderob för skor och då skulle det bli mycket lättare att se vad jag har för skor och då skulle jag även komma ihåg att använda dem.

MEXX espadrillos

MEXX espadrillos

MEXX espadrillos

Foton: Privata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0