Hello Kitty magnetdocka

När jag igår gick ner till leksaksaffären för att köpa presenter fick jag syn på en magnetdocka avbildad som Hello Kitty. Jag kommer själv ihåg att jag klippte ut klippdockor från tidningar när jag var liten eller så gjorde jag egna. Pyret är lite för liten för klippdockor men magnetdockan är robust och hon tycker det är toppen att leka med den på framsidan av frysen. Hon fixar till en massa olika outfits och sedan får Hello Kitty olika tillbehör så som hund, nalle, muffins, en korg med godis eller ett stort glas med milkshake. Visst är den söt.

Hello Kitty magnetdocka som går att sätta på kylen eller frysen. Fixa olika outfits.

Hello Kitty magnetdocka som går att sätta på kylen eller frysen. Fixa olika outfits.

Foton: Privata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0