shopping inför sommaren

Den här veckan har varit kass och jag har varit hemma tisdag till fredag. Nu äter jag antibiotika igen och jag hoppas att jag snart kommer att känna mig bättre. Förra veckan passade jag på att shoppa lite till pyret inför sommaren. Lila är favoritfärgen men jag försöker få henne att ta på någonting annat också men det blir under starka protester. Tunikan som är längst upp på bilden med det lila broderied har hon haft flera dagar på rad och hon blev tokig när jag tillslut talade om att vi måste tvätta den och att hon då inte kunde ha den på sig. Både tunikan och kjolen var på rea vilket är lite konstigt med tanke på att det är sommarkläder. Visst, det är säkert förra årets modell men det gör mig ingenting.

Jag hittade även ett gammalt presentkort på Stadium som jag fick för länge sedan och nu passade jag på att köpa mig ett par vita skinnskor från Nike. Hur sköna som helst. Kanske inte lättast i världen att ta på sig med tanke på att min stora mage hindrar mig att böja mig ner.

Sommarkläder från Lindex till Pyret

Vita skinnsneakers från Nike

Vita skinnsneakers från Nike

Foton: Privata

Kommentarer
Postat av: mli

vilken fin blogg :)

2010-05-19 @ 11:09:52
URL: http://mlisOrd.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0