Födelsedagspresent och doppresent

I helgen var vi på barnkalas. Jag tycker alltid att det är svårt och veta vad jag ska köpa. Framförallt tycker jag att doppresenter är svårt. Till kalaset i helgen köpte jag ett tryck från Isa Form och en likadan men med ett annat namn blev det även till dopet som vi var på för några veckor sedan. Isa Form har så många fina tryck och det går att välja på flera fina färger. Tyvärr hade vi inte med oss kameran till kalaset för jag ville ta kort på de fina tårtorna som födelsedagsbarnets mamma hade gjort. Däremot tog maken några bilder med sin mobil och jag ska försöka lägga upp bilderna här på bloggen. Hennes Hello Kitty tårta var helt fantastiskt fin.

Barntryck i rosa från IsaForm

Foto: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0