Converse

Nu känns det som om jag äntligen börjar få lite vårkänslor. Solen skiner utanför mina fönster och trots att det var nästan -10 grader i morse så är det nu nollgradigt. Med lite tur kan solen töa lite av all den snö som vi har. Jag har börjat titta på lite vårkläder till Pyret och lyckades köpa ett par jättesnygga Converse skor till henne inför våren. Givetvis (reamonster som jag är) var det halva priset men de är i storlek 22. Hon har väldigt små fötter för att vara 2 år men jag tror nog att 22 kommer att bli toppen i sommar. Annars får vi hoppas att bebis nr. 2 kan ha dem när det väl är dags för det. Nu när jag även har en massa tid hemma har jag börjat shoppa mammaklädertradera inför våren som en liten galning. Men vad gör väl det när jag betalar 30 kr för ett par kanonfina vita linnebyxor. Känns skönt att mammagarderoben börjar utöka sig. Förra gången jag var höggravid var mitt i smällkalla vintern och det var så tråkigt med varma byxor och koftor. Nu kommer jag kunna ha tunna fina tunikor och tunna byxor och kjolar innan det är dags för bebben att se dagens ljus.

Härliga Converse till Pyret

Foto: Privat

Kommentarer
Postat av: Tessan

Åh så sött med Converce till småttingar. Själv är jag lite avigt inställd till dessa skor då jag förstört mina egna knän med ett par gamla Converce. Men småttingarna väger ju inte så mycket än så länge så de kan väl knappast skada sina stackars leder i dessa "platta" skor.

2010-03-25 @ 17:41:05
URL: http://krokkofin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0