Fondvägg i Pyrets rum

Snart är det dags för oss att börja fixa Pyrets nya rum. Jag väntar bara på att mamma och pappa ska komma ner med släpet för att ta med sig en del saker till huset i Norrland så att vi kan flytta ut saker från Pyrets kommande rum ut till vardagsrummet. Då hon är galen i lila och rosa funderar jag på att göra en fondvägg i rummet. Resten kommer att gå mycket i vitt och därför tänkte jag att denna färgsprakande tapet skulle passa bra på en av väggarna. Jag vill inte ha det för puttinuttigt och barnaktigt och därför tror jag att denna tapet faktiskt skulle kunna funka. Visst, det är väldigt vågat för att vara mig men man måste ju chansa lite ibland.

Härligt rosa och lila tapet till Pyrets rum

Bild: inreda.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0