Långtråkigt

Suck och stön vad långtråkigt jag har det på dagarna. Jag har pga min graviditet varit sjukskriven hela februari och kommer att vara hemma även hela mars. Jag får inte ta promenader eller göra så mycket annat heller. Plocka i och ur diskmaskinen och sätta igång tvättmaskinen brukar vara mina dagliga sysslor. Dessutom finns det inte speciellt mycket att titta på när det gäller tv program och tiden sniglar sig fram. Höjdpunkten på dagen är när posten kommer och i veckan var det jackpot när tre tidningar kom samma dag. Det är nästan som i Trissreklamen "Plötsligt så händer det". Jag saknar verkligen att ha någon vuxen att prata med på dagarna. Min snälla mamma ska komma och bo här en vecka i mars och det kommer att bli kul. Då kan vi spela spel och sitta och sällskapa på dagarna. Håll tummarna för att jag kan börja jobba efter påsk så att jag inte blir helt galen av tristess.

Tidningar

Foto: Privat

Kommentarer
Postat av: Emilia

Men stackare är du sjukskriven? Hur mår du? Hoppas allt är bra med övriga familjen :)

2010-03-04 @ 12:40:49
URL: http://miliaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0