Äntligen Snapple

När vi var på semester i USA i juni förra året hittade jag min favoritdricka Snapple. Den är underbart god och fanns i massor med smaker. Jag har tyvärr inte sett den någonstans i sverige förrän jag var på Vi och skulle handla. Jag har nämligen varit ganska dålig under min graviditet och läkaren har sagt åt mig att dricka lite sportdryck när det är som värst så att jag i alla fall får i min lite nyttigheter som tydligen ska vara tillsatta i sportdrycker. Som vanligt skannade jag därför dryckeshyllorna efter någonting nyttigt och gott och trillade rakt på en flaska Snapple. Det fanns bara en smak men vad gör väl det. Nu vet i alla fall jag vad jag ska sitta och dricka på balkongen i solen i sommar. Jippi!!!!

Hittade en flaska Snapple mango madness på Vi Hittade en flaska Snapple mango madness på Vi

Foton: Privata

Kommentarer
Postat av: Mia - 17år och Mamma till William och Marcus!<3

Mysig blogg! :)

2010-02-15 @ 19:43:51
URL: http://snuttegubbe.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0