Ordningen snart återställd

Vår iMAC är fortfarande på reparation. I dagsläget har de lagt ner 3000kr på att hitta felet och nu visar det sig att det inte kommer att gå på försäkringen. SUCK! Det betyder att det kommer att kosta några tusenlappar till att få den i ordning. Jag säger bara en sak. Aldrig mera MAC. Det är inte första gången som vi har en MAC som gått sönder efter 3 år och med tanke på vad den kostar jämfört med en "vanlig" dator är det inte värt det. Nu sitter jag med en ny ASUS bärbar i knät och ska bekanta mig med den och sedan lovar jag att jag är tillbaka med inlägg precis som vanligt. Det har varit riktigt konstigt att vara utan en dator i flera dagar. Snacka om att jag och många med mig är beroende av detta. Då menar jag inte bara att surfa utan att kunna kolla saldot på internetbanken, kolla upp telefonnummer och adresser till alla julkort och en massa annat. Vad skulle vi göra utan internet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0