MAZE INTERNATIONAL

I fredags hade jag och barnen en heldag med svärmor. På morgonen snöade det som bara den och jag tänkte att det skulle vara kul för Pyret att åka lite pulka i någon bra backe. Jag ringde till svärmor på förmiddagen och hon kom och hämtade oss med sin bil.

Tidigare i veckan såg jag att Outletbutiken hade några nya utställare men det skulle mest vara kläder vad jag förstod och jag kommer att få nog av klädshopping på söndag (jag berättar mer senare). När jag idag fick se bilder från butikens blogg såg jag att MAZE skulle sälja ut saker och dessutom såg jag att de hade F-Shelf hyllan och även deras fina barnkrokar. Tyvärr har jag inte någon bil på dagarna och jag såg inte fram emot att åka dit med buss och sedan gå med två barn och barnvagn när snön formligen öser ner. Svärmor skjutsade oss dit och de väntade ute i bilen när jag kastade mig in för att se om jag kunde fynda. Ut kom jag med två F-Shelfs hyllor för ynka 750kr när det normalt går på över 3000kr. Tyvärr hade de inte några vita men i och med att det är massivt trä kommer jag att slipa dem och sedan måla dem vita. Vi kommer att ha dem som sängbord och det är verkligen på tiden då vi levt utan i tre år. Jag fick även tag på krokarna The Ark nämligen Whaley och Car + Caravan. Pyret kommer att få ha dem bakom dörren till att hänga diverse saker på. Det fanns även massor av annat fint men jag hade inte tid att gå runt och titta.

Efter Outletbutiken åkte vi till Elfvik där vi åt lunch. Sedan blev det pulkaåkande och middag hos Svärmor. Vi tittade även på På Spåret. Börjar jag bli gammal eller? Jag tycker faktiskt att det är riktigt bra.

MAZE the ark krokar i stål. Bil samt husvagn och en val.

MAZE vägghylla f-shelf

Bilder: Privata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0