Paradisverkstan

Jag har kommit på att det är riktigt bra att fylla år mitt i sommaren. Visst, det är trist att de flesta är på semester vilket gör att det inte blir något stort kalas men det bästa är att presenterna poppar in ända fram till hösten. Igår var svärfar här på middag och jag fick en jättefin ljushållare från Paradisverkstan i födelsedagspresent. Färgen passar perfekt till min stora skål från Mateus. Dessutom har jag nästan bestämt vilket soffbord det blir i vardagsrummet (hoppas att maken håller med mig) och det gröna skulle göra sig kanonbra mot den vita skivan.

Grön ljusstake från Paradisverkstan

Foto: Privat


Kommentarer
Postat av: E

Vad blir det för bord?? Har J nått att säga till om när du har bestämt dig?? :-)

2010-08-19 @ 14:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0