Parasoll till balkongen

Jag letar med ljus och lykta efter ett snyggt parasoll som kan sättas fast på balkongräcket. Ett riktigt snyggt parasoll hittade jag på balkongshoppen men 1 150 kr tycker jag känns lite väl magstarkt. IKEA har en variant som går att tilta för att kunna användas på bästa sätt. Däremot finns detta parasoll aldrig i lager på vårt IKEAvaruhus. Vi håller fortfarande på att leta efter de rosa förvaringsboxarna till Pyrets Exedit hylla och när jag ringde igår efter att de hade fått in en helt ny leverans fanns det bara 3 st rosa kvar. Inte en chans att de hade varit kvar innan vi hade hunnit dit. Om jag nu ska återgå till parasollet finns det en på Rusta till en billig penning men den verkar inte ha någon tilt funktion. Ja, ja vi får se vad det blir. Just nu är vi helt utestängda från balkongen då fasaden håller på att renoveras. Förhoppningsvis kommer plasten att tas bort på måndag eller tisdag och då kan jag börja pynta. Tyvärr är vår balkong väldigt liten men det finns plats för oss tre att lite inklämda kunna äta middag där på sommaren. Jag har även lovat Pyret att vi ska åka och köpa blommor och kryddor som vi ska ha till balkongpiffet.

Balkongparasoll från Balkongshoppen
Bild: Balkongshoppen.se

Kommentarer
Postat av: Lotta

Har också letat efter ett parasoll till min balkong och det här var det snyggaste jag sett hittills! Ska kolla upp detta helt klart!

2011-06-27 @ 22:21:19
URL: http://gravidstrul.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0