Firande av födelsedag

Här har det inte hänt så mycket och ändå flyger dagarna förbi. Vi har faktiskt hunnit fira maken som har fyllt år. Det blev ingen tårta men dock smarriga hallonbakelser från Gateau och Pyret smaskade som bara den. Maken fick lite presenter som han kan använda till kameran. Det blev en trådlös fjärrkontroll och en Gorillapod. Jag tycker det är helt hutlöst att Nikons egen fjärrkontroll kostar 2250 kr men jag fick tag i ett annat märke som fungerar till alla Nikons kameror och den kostade inte mer än 950 kr. Snacka om skillnad.

Magen växer så det knakar och jag har svårt att sova om nätterna. Det känns allmänt som om det börjar bli jobbigt och jag börjar se ut som en vaggande pingvin när jag är ute och går. Det är snart bara 1 1/2 månad kvar innan lillebror ska komma så det är bara att hålla ut.

Hallonbakelse från Gateau

Foto: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0