Mmmmm, jag vill testa lite Firefly

Min chef är fascinerad över att jag alltid hittar en massa nya hälsodrycker typ smoothie, juicer och drycker. Jag har helt snöat in på att dricka Vitamin Defence som finns i ett flertal olika smaker. Det är massa olika vitaminer tillsatta i de olika smakerna och de ska vara bra för lite olika saker. Däremot har jag insett att det finns konserveringsmedel och en massa annat i dessa drycker. Nu har det däremot kommit ett nytt märke som heter Firefly. De har fem olika smaker och de är laddade med frukter och olika örter. Det fina med dem är att de inte tillsätter konserveringsmedel, socker (förutom fruktsocker) eller färgämnen. Jag har inte hunnit testa dess ännu men nu ska jag gå på jakt och försöka hitta dem. Priset ska ligga runt 29 kr.

Firefly fruktdryck
Foto: scandchoco.se

Kommentarer
Postat av: E

Jag har dryckit deras isthé, jättegott. Fanns på Tindras

2009-09-04 @ 10:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0