Gotlandshelg med tjejerna

Nu har det varit tyst här på bloggen i några dagar och det beror på att jag har haft en härlig långhelg med några tjejkompisar på Gotland. En av tjejerna flyttade dit förra året och nu var det dags för ett besök. Jag måste säga att Gotland är helt fantastiskt och det finns så mycket att göra och tyvärr alldeles för lite tid. Vi gjorde i alla fall ett besök inne i Visby, träffade Hoburgen och tittade på den fina kustremsan som jag tror heter ekstakusten. Givetvis lyckades vi klämma in ett besök på Bingers Kvarn innan vi skulle med båten.

Gotlands smarrigaste Creperi mitt inne i Visby Hoburgen på Gotland
Vackra väderkvarnar på Gotland

Havet från Klintehamn

Foton: Privata



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0