Fågelkrokar till Pyrets rum

Vilken härlig lördag! Jag och maken var på bröllop igår och Pyret sov hos sin moster med familj. Döm om min förvåning när min syster berättade att hon hade sovit till 08.45 i morse. Varför händer det aldrig hemma hos oss en helg? Trots allt var det ju bra för syrran att hon fick sova ordentligt trots att hon var barnvakt.

På eftermiddagen när vi hämtat Pyret tog vi bilen ut till Elfviks Gård på Lidingö. Där fick Pyret träffa grisar, hästar, kaniner, får och getter. Hon tyckte att det var kanon och gick omkring och sa bääää hela tiden. Vi avslutade turen med en varm choklad och ett äpple till pluttan i deras fik.

Jag har även varit inne på barnvänligt och beställt några fina fågelkrokar att hänga saker på i Pyrets rum. Det blev de rosa fåglarna på vita kvistar. En liten matlåda till henne åkte också ner i shoppingpåsen och den ska hon ha när det är utflykt på dagis en gång i veckan.

Matlåda till barn från Branvänligt i blått med svampar på
Fågelkrokar där stammen är vit och fågeln rosa

Foton: Barnvänligt.nu

Kommentarer
Postat av: jenny

Dom har så mycket fint inne på barnvänligt. Skulle kunna shoppa hur mycket som helst:-)

Kram

2009-09-14 @ 09:02:40
URL: http://jennyshus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0