Barnspis från IKEA

Äntligen har jag hittat en spis till Pyret. Jag har letat i evigheter efter en som stämmer med alla mina önskemål. Jag vill nämligen ha både spisplattor, ugn, diskho och skåp att förvara saker i. Dessutom vill jag ha en diskret färg eller möjlighet att måla om den. Då faller alla BRIO och MICKI spisar bort. Nu har IKEA kommit med en barnspis och den passar perfekt. Det finns till och med lysdioder i plattorna som går på batterier och det ser ut som om plattan blir röd och varm. Kanon! Den växer även med barnet och går att ställa i tre olika höjder. Jag har tänkt att måla den ytan som är träfärgad för att få den att passa in i hennes rum lite bättre. Hon är helt facinerad av att laga mat och står vid diskbänken på en stol varje kväll när jag lagar mat. Hon äter allt under tiden och hon lyckades även få i sig en bit av en rå vitlök häromdagen. Det enda som hon har nobbat hittils är färsk babyspenat. Jag frågade henne igår om hon skulle bli kock och hon nickade och svarade bestämt JA.

Barnspis från IKEA med lysdioder i plattorna och höj och sänkbara ben
Foto: IKEA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0