Tändsticksask

Nu är vi tillbaka igen och det är bara en jobbig och ihållande hosta som hänger kvar. Igår var det inflyttningsfest vilket var bra då Pyret fick chansen att springa och busa med en massa andra barn. Jag har tidigare skrivit att jag tycker om att hitta en massa småprylar att ge bort när vi ska på middag eller fika hos kompisar. Jag tillhör fortfarande dem som använder tändstickor att tända ljus med och inte gaständare. Det finns ett jättefint etui till asken som jag tycker är kanon att ge bort som en liten present. Supersnygg är den verkligen. Designer är Kristina Stark.

Tändsticksark från Kristina Stark

Bild: minthe.jetshop.se


Kommentarer
Postat av: katarina

Snyggt etui! Jag använder också tändstickor de doftar ju så gott :-) och ett snyggt etui till dem vore inte fel.

2009-10-25 @ 21:26:29
URL: http://shoppingokigmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0