Första hjälpen låda

Igår var vi hos familjen E och åt middag. Det var alldeles för länge sedan vi sågs och småtjejerna tyckte att det var kanon att busa tillsammans. Då vi alla har haft en fullspikad helg blev det thaimat till middag som vi hämtade på ett av lidingös take away ställen. Generösa som familjen E alltid är fick jag en röd fin första hjälpen låda i födelsedagspresent och dessutom fick vi massor med smarrig mörk choklad som vi idag har smaskat på. Lådan har jag nu ställt in i badrummet och jag ska fylla den med en massa bra ha saker. Jag känner att jag har en liten eländig förkylning på gång. Jag har nyst hela dagen och nu börjar det att rinna i näsan. Attans! Hoppas att det inte blir värre.

Röd Första hjälpen låda från Bruka

Foto: Privat


Kommentarer
Postat av: Mats

Du verkar ha koll på både designprylar och barn. Jag har sett en roligt barncykel som jag hade tänkt köpa i present. Den såg ut som en leopard och hade inga trampor, är det något som du kanske kan vet något om?

2009-10-13 @ 17:30:37
Postat av: Lidingömamman

Svar: Tyvärr har jag aldrig sett cykeln som du beskriver. Hoppas att den blir bra i alla fall.



Lidingömamman

2009-10-17 @ 11:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0