Pyret ska bli storasyster

Som ni säkert har märkt är det inte så många inlägg på bloggen nu för tiden. Orsaken till det är att jag är gravid och mår så illa att jag helt enkelt inte kan sätta mig framför datorn och koncentrera mig på att göra inlägg. Just nu är det jobba, ta hand om Pyret och gå och lägga mig runt 20.00 tiden som gäller. Dock har jag nu kommit in i vecka 12 och jag hoppas innerligt att detta illamående kommer att ge med sig snart. Så snart jag känner att krafterna kommer tillbaka blir det fler inlägg det lovar jag.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Åhh, hoppas illamåendet ger med sig snart! Kram kram

2009-12-01 @ 19:47:08
URL: http://miliaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0