Träsaker

Trist väder idag. Regnet öser ner. En jobbarkompis åker till Grekland på söndag och jag har kollat prognoserna några dagar frammåt. Det kommer att vara 28 grader varje dag och aldrig under 21 grader på nätterna. Helt underbart. Attans vad avis jag blir. Visst jag ska ju till Boston men där är det inte alls lika varmt. Min kära kropp vill ha lite VÄRME.

Jag lovade att visa lite fler saker som jag köpte på rean. Det var inga "behöver" saker men jag gav och andra sidan bara 156 kr för allt. Det blev salladsbestick i trä, "plockgafflar" i trä och två jättesöta dekoationshjärtan i trä. Hjärtanen ska få ligga på fönsterbrädan i sovrummet.

Plockgafflar i trä Salladsbestick i trä

Foton: Privata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0