Tips om Ellos

Jag har inte varit någon större fan av Ellos varor men för några dagar var jag inne på deras hemsida och insåg att det faktiskt har en hel del bra saker. De säljer nämligen Sagaform, Micki och iittala. Jag anmälde mig som medlem och fick på en gång 50% rabatt på en valfri vara. Jag valde påslakansetet Animal från Micki till Pyret. De har även en outlet där det finns en hel del rolig märken som Puma, Nike och Quicksilver. Jag passade på att köpa en Nike dress till Pyret med 40% rabatt. När jag sedan fick hem paketet fick jag reda på att jag får 50% på en valfri vara igen. Denna gång tror jag att det kommer att bli någonting från Sagaform till köket.

Påslakanset animal från Micki

Nike gympadressNike gympadress

Foton: Privata

Kommentarer
Postat av: Mitt i Fågelsången

Oj, det hade jag missat att Ellos säljer Sagaform och Iittala - måste in och kolla direkt. Har oxå fåt 50% rabatt-koder!! Tack för tipset.

2009-03-25 @ 22:09:02
URL: http://alacs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0