Marimekko

Det har blivit en härlig promedad i solen med maken och Pyret på förmiddagen. Hon hade sina coola solglasögon på sig och många talade om hur söt hon såg ut. Jag har även införskaffat några pillerburkar från Marimekko som jag tidigare skrivit om. I den ena har jag Alvedon och i den andra halstabletter med saltlakritssmak från Fisherman´s Friend. Burkarna ska åka ner i min handväska där de kommer att trivas och hjälpa mig genom diverse förkylningstider.

Pillerburk från Marimekko

Pillerburk från Marimekko

Foton: Privata

Kommentarer
Postat av: Kim

varför får jag känslan av att du hellre hade haft några piller däri som gav en mysig känsla/ett rus? ;) ;)

2011-02-11 @ 04:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0