Fula halkmattor

Usch vad många fula halkmattor det finns. Jag och min man har insett att vi måste ha en halkmatta i badkaret när Pyret badar. Hon står gärna upp och leker med alla sina leksaker och det har hänt mer än en gång att hon har trillat omkull men vi har alltid badat med henne och sett till att hon inte slagit sig. För att hon ska slippa risken att trilla har vi nu införskaffat en halkmatta. Eller rättare sagt min man köpte en halkmatta på en ganska dyr barnaffär och den var hiskligt ful. Det är katastrof att det inte finns någonting bättre. Nu har vi redan använt den och kan inte lämna tillbaka den men jag lovar att jag ska köpa en ny. Visst finns det små figurer som går att sätta fast i badkaret men jag vill inte ha något permanent halkskydd utan någonting som går att ta ut från gång till annan. Jag har hittat några bättre varianter än vår fula matta och de kommer här.

Halkmatta till badkaret
Halkmatta till badkaret som ser ut som små genomskinliga stenar

Halkskydd till badkaret i form av små prickar i pastellfärger
Foton: bosign.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0