Waffles och "svenska" pannkakor

Annu en dag i USA. Vadret skulle vara samre idag men det har varit helt ok. Det blev en dag i shoppingcentret. Jag och min svagerska hade bokat tid for pedikyr och manikyr. Det var sa skont att bli ompysslad i en hel timme. Dessutom hade de fantastiska fatoljer som vi satt i under tiden och gav oss massage pa ryggen. Helt underbart. Dessutom kostade det endast 36 $ for hela kittet. Inte illa. Det har som sagt inte blivit mycket shoppande for min del men idag lyckades jag hitta tva par jeans som satt som en smack.

Senare pa kvallen blev det waffles och "svenska" pannkakor till middag. Till vafflorna hade vi massor med lonnsirap och supersota jordgubbar. Barnen at som galningar. Det paminde mig om att det ar dags att bjuda pa brunch nar vi kommer hem. Och visst ar det en Kitchen Aid som syns i bakgrunden. Hade de inte varit sa tunga hade jag kopt en har och tagit med mig hem for jag onskar mig verkligen en sadan.

Waffles och  Waffles och
Waffles och  Waffles och

Foton: Privata

Kommentarer
Postat av: Emilia

det såg ju inte lite mumsigt ut :) hoppas ni har det bra..



kram kram

2009-06-05 @ 11:34:03
URL: http://miliaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0