Spikmatta

Jaha, då har även jag fallit för den senaste trenden och köpt mig en spikmatta. Tidigare har jag tyckt att mattan varit för dyr men nu hittade jag Shaktimattan för ett bra pris och delade frakten med en kollega som också beställde en. När jag är uppe hos mina föräldrar brukar jag gå till en jätteduktig massör och hon har verkligen rekommenderat denna matta. Hon har sagt åt mig att ligga på den 20 minuter innan jag ska sova. Jag provade igår med en tunn tunika på mig och det var helt ok. Jag blev så kaxig att jag tog av mig tunikan och jissus så ont det gjorde. Tunikan åkte snabbt på igen och då gick det bättre. När jag har blivit mer van kommer det nog gå att ligga på den utan kläder. Tiden får utvisa om den gör någon nytta för mig eller ej.

Shakti spikmatta

Foto: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0