Spegel till hallen

Jag har länge funderat på att byta ut tygtavlan ovanför den svarta skänken i hallen. Det skulle passa suveränt bra med en spegel ovanför och jag vill gärna ha en svart. Jag har nu hittat en stor och maffig spegel på Sia som skulle passa. Priset som är 2255 kr kanske är lite mycket men den är verkligen stilren och kommer att hålla stilmässigt i många år. Hoppas bara att kvalitén är lika bra. Det är dags att flörta med maken så att han också är med på köpet.

Sedan är det bara till att försöka få till någonting snyggt ovanpå skänken. Hur jag än försöker blir det inte bra. Det kommer sluta med att jag går in i en inredningsaffär som har en snygg uppställning och sedan köper jag allt för att ställa det precis likadant på min egen skänk.

Oval svart spegel från Sia

Foto: www.sia-homefashion.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0