Ralph Lauren och Yankee Candle

Har i USA ar det fortfarande toppen. Vadret ar bra och vi har haft runt 25 grader varje dag. Haromdagen var vi pa Newbury Street dar alla fashionabla affarer finns. Vi stannade pa Boston Pizza for att ata lunch. I baset bakom oss satte sig skadisen David Spade. Nu kan jag alltsa lagga en ny "Jag motte Lassie" till min lista. Vi tog aven en promenad runt floden i Boston och det ar sa fint och gront.

Igar blev det shopping for hela slanten. Vi skaffade en hyrbil (den storsta stadsjeep jag nagonsin suttit i) och akte ivag till en outlet som ligger runt 45 min harifran. Jag, maken, min svagerska och Pyet var pa plats nar de oppnade klockan 10.00. Jag borde ha lart mig av alla shoppingturer som jag har gjort men jag var lite for ostrukturerad den har gangen. Jag gick omkring med min lapp for att forsoka hitta saker som kompisar bett mig kopa. Nar det var klart hade jag inte speciellt mycket tid for att hitta nagonting till mig sjalv och darfor blev det tyvarr inte sa mycket kopt. Dessvarre galler det att hitta de saker som ar billiga for mycket kostar annars som hemma. Vi akte darifran klockan 18.00 nar de stangde.

Jag kopte pa mig flera smarriga Yankee Candle dofter (Juicy Watermelon, Pinapple Citrus, Black Rasberry, French Vanilla och Honeydew Melon). Det var verkligen ruskigt billigt men jag vagade inte kopa mer for att riskera att aka pa overvikt pa planet. Det blev dessutom en hel del barnklader kopta pa Ralph Lauren. Snacka om att det var som att ga in i en stor godisaffar. Jag skulle ha kunnat kopt allt som fanns.

E, den bla klanningen ar till din lilla tjej.

Shoppingpasar fran Wrentham Premium Outlet Yankee Candle
Yankee Candle Klanningar fran Ralph Lauren

Foton: Privata

Kommentarer
Postat av: E

Perfekt, du är en ängel. Hoppas ni har det super!! Kram

2009-06-02 @ 19:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0